יום שלישי, 14 בספטמבר 2010

סקר: מה עשית למען הצילום שלך בחצי השנה האחרונה?

5 תגובות:

  1. תשובה אחרת: החלטתי וגם ביצעתי. הפכתי את הצילום למקצוע.

    השבמחק
  2. A wind,
    הניסיון שלי שונה: צילמתי מעט תמורת תשלום, אבל לא הרגשתי שזה מועיל לצילום שלי. להיפך - כשהמטרה היתה לרצות מישהו אחר היצירתיות וההנאה התפוגגו.

    בכל מקרה, שיהיה בהצלחה רבה :).

    השבמחק
  3. בינתיים לא קונה, רק מתעניין ומפתח תודעה צילומית.
    יבוא יום (בקרוב, כנראה) ואשקיע יותר בציוד כדי להפיק יותר ממה שהקנון מיקרו שלי מאפשרת.

    שנה טובה ומוצלחת לך ולכולם כאן
    של הנאה וחדוות יצירה

    השבמחק
  4. זכור לי שסיפרת פעם איפשהו על נסיון מר ומוזר בצילום ארועים. תחום שאני משתדלת להתרחק ממנו כמו מאש.
    בכל מקרה אני משתדלת תמיד לעבוד על כמה פרויקטים במקביל, גם כאלה שאינם בתשלום. כמו למשל הסדרה שעסקתי בה בחודש האחרון הקשורה לצום הרמדאן. תמיד צריך לשמור על איזון...

    השבמחק
  5. עופר,
    שנה טובה גם לך.
    ה"תודעה הצילומית" היא העניין החשוב בצילום. היא תאפשר לך להפיק יותר מכל מצלמה. ההשקעה בציוד תשתלם רק אם בצידה תבוא השקעה בעצמך.
    בהצלחה.

    השבמחק

Google Analytics Alternative