יום שני, 5 בספטמבר 2011

השראה #23

פינת ההשראה מציגה היום את דניאל וינטר.

דניאל כתב:
ראיתי שיש לך פינה בשם "השראה" אז החלטתי לצרף מספר צילומים שלי ,לא רק מהמקום ומהמובן של השראה אלא יותר מהמקום של לחלוק לשתף ובעיקר לגעת.
כמה מילים עליי: וואו ....בן 46 נשוי+2 בנים מקסימים (אורי ובר) "מתעסק" בצילום גם כן משנות ה-80 ( לא כמקצוע ,כאהבה). מעולם לא למדתי או לקחתי קורסים, הכל בניסוי ותהייה ולמידה עצמית. נהנה מהתהליך עצמו ומאושר כשאני מצליח לבטא את הרעיון. אוהב את הטבע והנוף שסביבנו, מטייל ומנסה להעביר תחושות ורגשות שלי דרך המקומות אותם אני מצלם, מנסה להסתכל על דברים קצת אחרת, דבר שטוב לחיים בכלל מתברר. מאד אוהב את הלילה והחשיפות הארוכות.
דרך נוספת שבה אני מתאר את הצילום בעבורי : "זה הרבה יותר זול מללכת לפסיכולוג".
נ.ב
מכיוון שאני עוד מתקופת הדינוזאורים החיבור שלי לפוטושופ הוא מינימאלי (זו מין שריטה כזו....) והצילום בעיני הוא עד לחיצת הכפתור ולא מה שקורה אחרי ,על מסך המחשב.
דניאל מצטיין בחושים חדים לקו ולצורה בסצנות טבעיות. החשיפות הארוכות שלו אהובות עלי במיוחד. הוא מצליח לצייר קשת רחבה של רגשות אישיים באמצעות אובייקטים בתוך הנוף. מומלץ לשוטט בגלריה של דניאל כאן.



.

2 תגובות:

  1. אנונימי7.9.2011, 12:41

    תמונות מדהימות, האם צולמו בארץ כנען :)

    השבמחק

Google Analytics Alternative