יום שני, 2 באפריל 2012

תומר יעקבסון

בלוג הצילום של תומר יעקבסון הוא בלוג שעוסק ברובו בנושאי ציוד וטכניקה.
תומר הוא ללא ספק צלם מחונן ובעל מקצוע מוכשר.
הכתיבה של תומר שוטפת ואני נהנה לקרוא בבלוג שלו,
אך לרוב אינני מוצא בו הרבה דברים שאוכל להזדהות איתם בלב שלם. התפיסה של תומר אומרת שלא לתת לדבר לעמוד בדרכך כדי לבצע את הרעיון שיש לך בראש. נושא השימוש בציוד מתוחכם וטכניקות עיבוד אמנם מצריכות מחשבה, תכנון ויצירתיות, אבל לחובב כמוני זה מדבר פחות. אני שואף להשתמש במינימום, ולהיות מרוצה ממה שיש לי. (לא תמיד בהצלחה),
לכן יותר מתמיד נהנתי מהפוסט האחרון של תומר "השדרוג שיכול לקחת אתכם לאחור"
הפוסט מדבר על בעיה שלעיתים תוקפת אותנו-"התקף שדרגת" (בדיוק עברתי אחד לאחרונה), על עדשות פריים, וכיאה לקהל היעד של הבלוג מלווה בהסברים מספריים לתמוך בדברים.
האם זה שינוי מגמה במיינסטרים או שמא תומר התכוון שאם ברצונכם לשדרג את המצלמה כדאי לא לשכוח גם עדשות מתאימות (ויקרות)..?




תגובה 1:

  1. אנונימי5.4.2012, 10:48

    הייתי מנוי על הבלוג שלו בתקופה שהתפזרתי לכל עבר, באחד הפוסטים שלו לפני כמספר חודשים הגבתי לו תגובה מעבר לנורמה של שבח, אלא במידה של ביקורת נטולת השמצות.
    כל התגובות שמתפרסמות עוברות תחת עינו של תומר, כך תגובתי לא ראתה אור וכך גם אני החלטתי סופית להסיר את המנוי מהבלוג שלו.

    מעין

    השבמחק

Google Analytics Alternative