יום שני, 20 באוגוסט 2012

כדורעף חופים ועדשות פריים

הכל התחיל משיחת טלפון מבן דוד שלי, הוא הזמין אותי לבוא ולצלם את ליגת כדור-עף חופים בתל אביב, התרגשתי מאוד מההזמנה. אני אוהב לצאת ולצלם עם עוד אנשים, כאשר מניחים את האגו בצד ומתמסרים לחוויה עצמה של הצילום, ניתן להוציא תוצאות טובות וגם ללמוד כל הזמן דברים חדשים.

אבל נחזור לעניינו... כשסוף סוף הגיע יום הצילומים עצמו, הייתי בכלל עסוק מאוד בדברים אחרים ולא רציתי להיסחב עם הרבה ציוד כי הייתי צריך להיות בהרבה מקומות באותו יום. לכן הכנסתי לתיק את המצלמה עם עדשת 50mm ואמרתי לעצמי את מה ששאול תמיד אומר כאן - עדשת פריים מאתגרת אותך, היא מאלצת אותך להסתמך על בחירה מושכלת, אמרתי את זה לעצמי כל הזמן הזה וכשהגעתי לחוף התבאסתי שאין לי עדשת טלה טובה. ככה הייתי נמנע ממגע עם החול (לא שיש לי בעיה איתו, אבל יחד עם הלחות נוצר קושי), ככה לא הייתי צריך להתקרב כ"כ לשחקנים ולהיות בלחץ מזה שאולי אני והמצלמה יחטפו כדור טועה. אבל לאחר ניסיונות רבים, זיעה והרבה חול - אני חייב להגיד שהייתי מאוד מרוצה מהאתגרים שעדשת הפריים הציבה בפני וכמובן שגם אהבתי את תוצאות והכי חשוב - מזמן האיכות שהיה לי עם הבן דוד שלי.



נ.ב. - לא דיברנו פעם על מפגש צלמים?
.

4 תגובות:

  1. אנונימי21.8.2012, 7:54

    כדור תועה

    השבמחק
  2. למיטב זכרוני דיברנו על סדנה. היא עדיין בתוכניות. אעדכן בבוא היום.

    השבמחק
  3. אני מחכה גם כן... איזה שיח צלמים...

    השבמחק
  4. תמונות מקסימות.

    השבמחק

Google Analytics Alternative